«Яндекс» створює сервіс для моніторингу ЗМІ

2

Російська компанія «Яндекс» повідомила про початок проведення випробувань нової системи, з допомогою якої буде зручно оцінювати успішність PR-кампаній, дізнаватися інформацію про бренди і компанії, а також, що найголовніше, моніторити ЗМІ в онлайн-режимі.Також, по завіреннях розробників, дана програма буде корисною для людей, які займаються націлених.

Програма буде називатися «Медіана». Вже сьогодні вона містить у собі 25 тисяч ЗМІ іноземного та російського походження. Система вміє проводити аналіз та надавати звіт про популярність будь-якої компанії з бази. Також вона розповість про всієї інформації, яка стосується компанії.

Також «Медіана» буде показувати кількість переглядів сторінок та матеріалів про цікавить об’єкті. Якщо відкрити доступ до лічильника сервісу «Метрика» від Яндекс, то «Медіана» складе аналіз на основі отриманих даних. Якщо ж доступ до лічильника не був наданий, то програма відстежить результати пошуку по іншим елементам.
Так користувачі та власники інтернет-ЗМІ зможуть вивчити свою аудиторію і її інтерес до окремих тем або рекламі. Як повідомляється, сервіс буде платним.