Як просунути бренд в соціальній мережі?

2

СММ – одне з найпопулярніших напрямків просування. Відбувається це у зв’язку зі зростаючою популярністю соціальних мереж. Сьогодні облікових записів «ВКонтакте», «Однокласники», Facebook, Instagram, Twitter є практично у кожного. Спілкування переходить у площину соцмереж – така тенденція сучасного світу. У цьому ж напрямі почали діяльність і власники брендів. Маркетингові стратегії будуються на пошуковому просуванні і просуванні в соціальних мережах. І якщо по СЕО є чіткі алгоритми дій, то в SMM – це рівень інтуїтивних переваг.

З чого почати просування в соціальній мережі?

Аналіз потенційної аудиторії ніхто не відміняв. У питаннях СММ це також актуальне пункт. Бо як вибір соціальної мережі повинен бути заснований на цьому факторі. Визначившись з аудиторією, позначте мета, яку переслідуєте (плануєте ви просто популяризувати бренд, або за допомогою соцмереж повинні зрости обсяги продажів).

Розкрутка бренду в соціальних мережах – це, насамперед, можливість розробки і створення публічного аккаунта компанії. А вже подальші кроки – безпосередньо процес просування. Незалежно від вибору соціальній мережі для розкрутки, Ви повинні спланувати – чим ви будете наповнювати групу або спільноту:

  • для ВКонтакте актуально постити статті, опитування;
  • фолловери Facebook воліють новини, цікаві посилання, конкурси;
  • Instagram – це платформа для фото і відео (можна публікувати все про товари, передбачуваним акцій з візуальним супроводом);
  • Twitter – новинна стрічка з кросспостами.

Оптимальний варіант просування в соціальних мережах – таргетингова реклама. Для початку, Ви охоплюєте вузьку аудиторію, відібрану за якісними параметрами: вік, стать, інтереси, регіон проживання. Таким чином, завойовується певне число активних користувачів, які будуть не просто спостерігати за співтовариством, але і активно брати участь в опитуваннях, конкурсах, обговореннях. Подальше нарощування користувача маси – справа техніки – цікавий контент буде репоститься, тим самим провокуючи користувачів підписуватися на Ваш бренд.

Таргетингова реклама Вконтакте розрахована більшою мірою не на збільшення продажів, а безпосередньо на збільшення відсотка залучених користувачів. Це перше стратегічно важлива дія. Подальше ж поведінка модераторів і адміністраторів груп і спільнот, при правильному аналізі поведінкових факторів цільової аудиторії, сприятиме зацікавленості не лише бренд, але і в своїх товарах.