Рейтинг сайту в мобільних версіях пошукових систем

2

Позиції сайтів для телефонів і планшетів грають таке ж важливе значення в конкурентній боротьбі за увагу споживача в пошуку на персональному комп’ютері, як і в інших сферах, що потребують залучення клієнтів. Пошукові системи є потужним інструментом у наданні конкурентних перевагах, видавши посилання на ресурс значно вище компаній з аналогічною діяльністю. Також при наявності YouTube-каналу можна здійснити ефективне просування в рамках найбільшого в світі видеохранилища.

З ростом можливостей телефонів, які нині представлені у вигляді багатофункціональних смартфонів, здатні здійснювати операції нарівні з ноутбуками і ПК, зросла прихильність користувачів саме до мобільного інтернету. Юзерам набагато зручніше і приємніше переглядати інформацію з невеликих екранів телефонів або оптимальних за розміром моніторів планшетів. Отже, мобільна аудиторія в пошукових системах істотно збільшилася, що не допускає ігнорування даного нюансу від власників того чи іншого ресурсу. Сьогодні Ви ігноруєте це питання, а завтра користувачі ігнорують Ваш бізнес і сервіс.

Завдяки сервісу «Топвизор» кожен бажаючий може провести порівняльні паралелі пошукових результатів власних ресурсів при використанні різних пристроїв. Дана перевірка дозволить відразу визначити, в якому напрямку пошукової рейтинг «просідає» і потребує реакції і застосування відповідних заходів.

Севрис примітний тим, що може перевірити видачу пошукових систем на більш локальному рівні. Вказавши регіон та мова (домен), користувач отримає докладну статистику щодо позицій сайту при заданих географічних межах. Наприклад, для аналізу позиції ресурсу в білоруській столиці в Яндексі, необхідно поставити наступний фільтр: yandex.by – Мінськ.

Також клієнт може постійно відслідковувати прогрес своїх ресурсів по відношенню до топовим конкурентам, які лідирують у запиті тієї чи іншої пошукової системи. Завдяки спеціальним знімків власник ресурсу зможе спостерігати за динамікою змін в графічному вигляді, оцінюючи позитивні чи негативні зміни у видачі свого сайту і змін від конкурентів. Крім того, можна перевіряти не лише сайт, але й окрему сторінку з допомогою URL.