Китайці поставлять на конвеєр електричний сміттєвоз

2

У світі все більше набирають популярність автомобілі, що використовують замість палива електроенергію. У минулі часи виробники електрокарів намагалися перевести на такий вид палива виключно легкові машини, проте, в останні кілька років виробники вантажівок також прагнуть оснастити електричною тягою свої хури. Один з таких – китайський автотранспортний концерн BYD, який випускає вантажні автомашини і техніку спеціального призначення.

Нещодавно у компанії розробили електричний сміттєвоз, який взяв участь у експозиції в Каліфорнії. До речі, саме там розташований один із заводів автоконцерну-гіганта. За основу цього електромобіля з функцією збору сміття взяли звичайну вантажівку, які зробили більш дешевим за рахунок зменшення конструкційних деталей і частин, які просто зайвими після перекладу машини на електричну тягу. Головним достоїнством сміттєвоза з електроприводом BYD є можливість для користувачів економити не лише на фінансах за покупку цієї машини, а вона 100% буде трохи дешевше аналогічних транспортних засобів. Також перевагою электромусоровоза стане простота його експлуатації та обслуговування. За даними розробників, дана машина призведе до економії близько 13000 доларів США.

Якщо зарядити акумулятор сміттєвоза на повну, то електроприводу вистачить на шлях до 120 км, а це дуже немало. При цьому, розробники спецтехніки BYD вже обіцяють збільшити показники і технічні характеристики спецтехніки, яку збираються поставити на конвеєрне виробництво. Ліцензію на реалізацію такого спеціалізованого обладнання китайський завод уже отримав і тепер зможе продавати свій транспорт на електроприводі для прибирання сміття на території Сполучених Штатів Америки і в Канаді. Ось вже декілька років бренд BYD реалізує свою продукцію для різних господарських служб і планує тільки збільшувати обороти продажів, розширювати географію і розвивати виробництво.

Втім, крім переваг у автомобіля з електроприводом є і недоліки. Так, однією з проблем, яку аналітики побачили в електричному сміттєвозі, є подальша складність модернізації його інфраструктури, а також витрати на навчання співробітників сміттєзбиральних компаній. Ці проблеми не можна вирішити, закуповуючи автотранспортні спецзасоби на акумуляторних батареях. Хоча, по всій видимості, китайці вже готують відповідь публіці стосовно даної складностей, і, напевно, придумали, як врегулювати цей момент. Що конкретно запропонують розробники світу – поки тримається в секреті.