Користувачі масово повертають iPhone в магазини X

2

Сьогодні, 6 листопада, стало відомо, що кілька користувачів, які купили iPhone X кілька днів тому, вирішили їх повернути в магазини.

Один з них – це користувач, який купив пристрій ще 3 листопада. Він оформив попереднє замовлення ще 27 жовтня. Він розповів, що використовував смартфон кілька днів. Раніше він мав Galaxy Note8, і вирішив залишитися зі своїм гаджетом. Чоловік вважає, що для роботи пристрій південнокорейського виробника йому підходить краще.
Інший користувач так прокоментував повернення гаджета. Він сказав, що є прихильником цієї фірми, але гаджет iPhone X сильно розчарував. Він зміг прожити з ним 2 дні, і розповів, що його дратує в ньому. Чорний виріз на поверхні екрана справді дратує, а також розчаровує те, що немає процентного індикатор стану батареї.

Розчарований користувач говорить, що єдиною гарною фішкою нового смартфона є анимоджи, але без них можна жити спокійно. Загалом, ціна і якість виконання смартфона не відповідають один одному.