Google знижує ціни на Maps API для великих клієнтів майже на 85%

1

За останні місяці кілька великих компаній і організацій відмовилося від використання карт Google на користь аналогічних рішень (а деякі – взагалі на користь своїх власних).

Прикладом можуть послужити такі кити, як Apple, Foursquare і Wikipedia, які перестали використовувати Google Maps через великі обмежень на функціонал безкоштовного API, накладених за останній рік. Компанія з Маунтін-В’ю підняв ціни на свій картографічний сервіс і ринок відреагував відповідним чином.

Днями Google вирішила дещо пом’якшити свою позицію – ліміти API залишилися на місці, проте ціни для тих, хто бажає зняти ці ліміти, значно впали. До цього тисячі звернень до карт коштувала 4 долари, тепер та ж тисячі коштує всього 50 центів. При цьому був прибраний додатковий грошовий «податок» на зміну стандартного зовнішнього вигляду і інтерфейсу карт Google.

Чи допоможе такий крок заповнити Google втрату великих клієнтів – невідомо, однак зрозуміло, що пошуковик докладе всіх зусиль для зміцнення своїх позицій на ринку, який, за великим рахунком, створив він сам.