BMW проводить тести автомобіля з автопілотом на реальному шосе

2

Автомобілі без водіїв – досить модний останнім часом тренд. Хто тільки не працює в цьому напрямку – DARPA, Google, Volkswagen, різноманітні університети і навіть німецька BMW.

Що стосується BMW, цей автоконцерн помітно просунувся в роботі над своєю автоматизованої машиною – їх робокар вже зараз здатний пересуватися без участі людини у відносно складних умовах. Як би те ні було, прототип ще не здатний «вийти в люди», і саме над цією головною проблемою б’ються інженери компанії.

На даний момент прототип BMW п’ятої серії, напханий електронними датчиками, можна назвати лише «високоавтоматизованим автомобілем», і місце водія в ньому все ще повинен займати людина розумна, який втрутиться в управління машиною, якщо в цьому виникне необхідність. Однак «високоавтоматизований автомобіль» вже зараз може здорово полегшити життя простому водію на трасі (і поки тільки на ній), на якій його проектувальники зробили величезну кількість випробувань і відмінно налагодили систему.

Ймовірно, такий «напівавтомат», оснащений лазерами, радаром, ультразвуковими датчиками та відеокамерами, буде ідеальною «наступною сходинкою» у підкоренні робокарами доріг, по яких на даний момент пересуваються автомобілі, керовані виключно живими людьми. І те, що робить BMW, може ще більше прискорити автоматизацію такого рутинного процесу як водіння машини.

Вже зараз прототип BMW (заснований на звичайній «п’ятірці») здатний безпечно обганяти повільні автомобілі, що рухаються по трасі, дотримуючись всіх правил обгону, а також вміє скидати швидкість на відповідних ділянках дороги (автомобіль прекрасно обізнаний про швидкісні обмеження, що діють на тому чи іншому відрізку маршруту). На сьогоднішній день розробники системи «накатали» більше 5 000 кілометрів, що, природно, дуже позитивно позначилося на якості її роботи. Будемо слідкувати за розробками в цьому напрямку, адже майбутнє вже тут, воно просто не впорядковано. ??